Scrisoare catre liceeni ...

| |

5 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

cuvintele sunt de prisos pt a exprima starea in care m-a dus acest discurs...am ramas amutita...ascultam cu sufletul la gura neindraznind sa spun vreun cuvant...e prea adevarat...trebuie sa schimbam viitorul si singura cale e...cunoasterea...

Ana Gabriela spunea...

scz ca nu am mai intrat dar am fost foarte ocupata in ultima perioada cu olimpiadele scolare, maine ma duc la istorie:D...

Ana Gabriela spunea...

imi place ideea unui blog in comun...vb detaliile pe mess...sper ca stii tu cum se face ca eu habar nu am:))...dar momentan nu pot sa ma preocup de asta...dupa ce-o sa treaca razboiul cu sc...olimpiadele etc...o sa am timp mai mult:D

live~your~life spunea...

super!cem mai interesant e: ,,Cititi, cititi mult, cititi tot ce va pica-n mana, nu-i mai ascultati pe profesori, cititi orice fara discernamant.Nimic nu e mai important ca lectura acum; apoi cautati-va intre voi ,vedeti care cititi aceleasi lucruri si inhaitativa,NUMAI IN HAITA DE OAMENI DESTEPTI O SA REUSITI! "

adriana spunea...

si tu poti castiga ceva...un dar...http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/03/dar-de-la-dardindar.html...e simplu...vii... citesti... lasi comentariu...nu e obligatoriu sa imi citesti toate postarile...pleci..de restul ma ocup eu...tu revii pe 26 sa vezi daca ai castigat..sau poate si mai devreme ...pentru a vedea cine e nebuna care in perioada asta de criza s-a apucat sa faca daruri...si apropos...chiar si tu care citesti acum, poti veni...usa e deschisa

Trimiteți un comentariu


The Traveler IQ challenge ranks geographic knowledge of cities such as: Louisville, Pigeon Forge or Detroit by comparing results against 6,063,186 other travelers. Brought to you by TravelPod, part of the TripAdvisor Media Network

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină