Bon Jovi - 'We Weren't Born To Follow'

| |

7 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

faina melodie draga Ori:D

Ana Gabriela spunea...

:)):)) noi deja am facut bradul:P...e artificial, verde...ornat cu globuri si fundite si de toate in culori albastru-argintiu:D...

ti-am lasat commentul aici si nu pe CNEH...fiindca nuj de ce dar nu pot lasa commentarii pe blogul ala...nu-mi da cuvintele alea de verificare...poate rezolvi ceva...te pup Ori:*

Ana Gabriela spunea...

Ori:(( tot nu pot sa las comm...stii ce...cred ca trebuie sa schimbi formatul comentariilor...si eu m-am confruntat cu problema asta pe blog...cand am schimbat template-ul nu ma lasa sa las comentarii...de ce nu lasi fara cuvinte de verificare...

Ana Gabriela spunea...

Sa vina Mos Nicolae,
Cu zambete pe la fiecare!!!

Ana Gabriela spunea...

te asteapta 2 premii la mine pe blog...plus mesajul din dreptul numelui...te imbratisez>:D<

Ana Gabriela spunea...

http://petaledetrandafiri.blogspot.com/2009/12/premiu.html

in caz ca mai postez ceva si nu apuci sa iei premiile:D

Ana Gabriela spunea...

Craciun fericit alaturi de cei dragi!

Trimiteți un comentariu


The Traveler IQ challenge ranks geographic knowledge of cities such as: Louisville, Pigeon Forge or Detroit by comparing results against 6,063,186 other travelers. Brought to you by TravelPod, part of the TripAdvisor Media Network

Persoane interesate

Totalul afișărilor de pagină